1. На виконання Постанови від 16.12.2020 №1266

Назва предмета закупівлі

Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі)ˮ     

унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,  присвоєний  електронною  системою  закупівель UA-2023-11-23-016342-a

Процедура закупівлі

ВІДКРИТІ ТОРГИ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ

Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі

Меблі для офісу – невід'ємна частина комфортної праці на робочому місці. З метою забезпечення комфортних умов праці не тільки співробітникам, але й відвідувачам виникла необхідність в закупівлі зручних спеціалізованих офісних столів, офісних меблів для зберігання документів і канцелярського приладдя, які дозволяють співробітникам сконцентруватися тільки на роботі, не відволікаючись на постійне вирішення побутових питань. За допомогою одних лише офісних меблів можна перетворити приміщення, реорганізувати його, створити комфортні умови для розміщення робочих місць, зробити ефективнішою взаємодію між співробітниками. На сьогоднішній день меблі знаходиться в незадовільному стані. Столи, шафи, використовуються не за своїм призначенням, оскільки не є офісними та не були призначені безпосередньо для зберігання канцелярського приладдя, розміщення документації і зберігання архіву. Це призвело до того, що під вагою архіву документів полиці прогинаються та ламаються. Крім цього, за роки експлуатації меблі, так як використовувались не за призначенням, піддались пришвидшеному зносу (основи столів, шаф втратили свою структуру, сильно пошкоджені, не підлягають реставрації), що викликало потребу негайної їх заміни.

Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення та обсяг

Закупівля здійснюється за кошти загального фонду місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення – 184 500,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості закупівлі відповідно до наданих пропозицій від потенційних виконавців.