

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти,
культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської
селищної ради
_17.10.2025р. № _93-к_
Графік
проведення засідань
атестаційної комісії ІІ рівня
у 2025/2026 навчальному році
|
№ з/п |
Дата проведення |
Місце проведення |
План засідання |
|
І засідання |
|||
|
1 |
16 жовтня 2025 року |
Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради
|
1.Про підготовку та проведення атестації педагогічних працівників у 2025/2026 н.р. 2. Про затвердження графіка проведення засідань атестаційної комісії ІІ рівня. 3. Про затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2025/2026 н.р. 4. Про затвердження строків проведення атестації педагогічних працівників. 5.Про визначення адреси електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів (у разі подання в електронній формі).
|
|
ІІ засідання |
|||
|
2 |
22 грудня 2025 року |
Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради
|
1.Про розгляд документів педагогічних працівників, перевірку (за потреби) їх достовірності та встановлення дотримання вимог п.8.9 Положення про атестацію педагогічних працівників. 2.Про вивчення практичного досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються у 2025/2026 н.р. (за потреби). 3.Про визначення експертів для вивчення практичного досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються у 2025/2026 н.р. 4. Про затвердження графіку вивчення практичного досвіду педагогічних працівників. 5. Про затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають позачерговій атестації у 2026 році. (при наявності) 6. Про визначення строків проведення атестації педагогічних працівників та подання документів педагогічними працівниками, які атестуються позачергово.
|
|
ІІІ засідання |
|||
|
3 |
26 березеня 2026 року |
Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради
|
1.Про оцінку професійних компетентностей педагогічних працівників. 2. Про вивчення практичного досвіду педагогічного працівника (за потреби). |
|
IV засідання |
|||
|
4 |
16 квітня 2026 року |
Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради
|
1.Атестація педагогічних працівників, прийняття рішень щодо відповідності (невідповідності) педагогічних працівників займаним посадам, присвоєння (підтвердження) кваліфікаційних категорій і педагогічних звань; – внесення записів в атестаційні листи; – ознайомлення педагогічних працівників з рішенням атестаційної комісії ІІ рівня (під підпис). |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ відділу освіти,
культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради
__17.10.2025_ № __93-к_____
Список
педагогічних працівників закладів освіти Великоберезнянської селищної територіальної громади,
які будуть атестуватися атестаційною комісією ІІ рівня у 2025/2026 начальному році
|
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Коли і який ВНЗ закінчив, спеціальність за дипломом |
З якого року працює в закладі освіти |
Рік та результати останньої атестації |
Рік підвищення кваліфікації, номер свідоцтва |
На яку категорію, звання претендує |
|
1 |
Калинич Любов Михайлівна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №1 „Веснянка” |
1983 рік, Львівське педагогічне училище, вихователь дитячого садка
|
1977 р. |
2021 р. Відповідає займаній посаді, присвоєно 11 тарифний розряд, відповідає раніше присвоєному педагогічному званню „вихователь-методист”
|
25-26.05.2022 р. Донецький ІППО, тема: «Специфіка організації управлінської діяльності в умовах воєнного стану: векторна взаємодія» 22.09.2023 р. ЗІППО, сертифікат № 1984 , 3 години «Дошкільна освіта під крилами захисту» 12.01.2024 р. Платформа Прометеус «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР 02.01.2024 р. Платформа «Прометеус» «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства» 28.08.2024 р. ЗІППО, сертифікат № 7939, 3 години «Забезпечення якості дошкільної освіти: завдання та перспективи розвитку в 2024-2025 році» 03.10.2024 р. ЗІППО, сертифікат № 11350, 4 години «Дошкільна освіта під крилами захисту» 04.02.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Створюємо простір дитинства разом» 27.01.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях» 07.02.2025 р. Платформа Едера, 20 годин «Вступ до раннього втручання» 17.03.2025 р. Платформа Прометеус, 15 годин «Перша домедична допомога в умовах війни» 21.03.2025 р. Платформа Прометеус, 80 годин «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти 30.05.2025 р. Платформа Генеза, № GEN-4551343 15 годин «Освітній інсайти для педагогів ЗДО» 25.09.2025 р. ЗІППО, сертифікат № 6656, 4 години «Дошкільна освіта під крилами захисту» (всього 204 год) |
Присвоєння кваліфікаційної категорії „спеціаліст другої категорії”, встановити 12 тарифний розряд, підтвердити педагогічне звання „вихователь-методист” шляхом ухвалення рішення про його присвоєння
|
|
2 |
Бегені Алла Михайлівна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №1 „Веснянка” |
1993 рік, Мукачівське педагогічне училище, вихователь в дошкільних закладах |
1993 р. |
2021 р. Відповідає займаній посаді, присвоєно 11 тарифний розряд
|
2024 р. ЗІППО, Свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/011067-24 |
Присвоєння кваліфікаційної категорії „спеціаліст другої категорії”, встановити 12 тарифний розряд
|
|
3 |
Негреєва Світлана Михайлівна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №1 „Веснянка” |
1967 р. Мукачівське педагогічне училище, вихователь дитячого садка
|
1974 |
2021 р. Відповідає займаній посаді, присвоєно 11 тарифний розряд
|
Зареєстрована для проходження курсів |
Присвоєння кваліфікаційної категорії „спеціаліст другої категорії”, встановити 12 тарифний розряд
|
|
4 |
Куклишин Ірина Валеріївна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №1 „Веснянка” |
2020 р. Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім.С.Дем’янчука, вихователь дітей раннього та дошкільного віку |
2017 |
2021 р. Присвоєно кваліфікаційну категорію „спеціаліст другої категоріїֹ”, присвоєно 12 тарифний розряд
|
20.01.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Створюємо простір дитинства разом» 20.03.2025 р. Платформа Прометеус, 6 годин «Благополуччя та захист дітей» 27.02.2025 р. Платформа Прометеус, 5 годин «Травмообізнані: вплив травми на розвиток дітей раннього віку» 27.02.2025 р. Платформа Прометеус, 3 години «Травмообізнані: практики для вихователів і вчителів» 20.03.2025 р. Платформа Прометеус, 80 годин «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти 24.02.2025 р. Платформа Прометеус, 15 годин «Перша домедична допомога в умовах війни» 11.02.2025 р. Платформа Едера, 20 годин «Вступ до раннього втручання» 02.03.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей в надзвичайних ситуаціях» 20.01.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Створюємо простір дитинства разом» 16.01.2025 р. Платформа Прометеус, 30 годин «Захист прав людей з інвалідністю» 28.01.2025 р. Платформа Прометеус, 30 годин «Медіаграмотність: практичні навички» (всього 249 год.)
|
Присвоєння кваліфікаційної категорії „спеціаліст пепршої категорії”, встановити 13 тарифний розряд
|
|
5
|
Кирлик Вікторія Василівна
|
Вихователь закладу дошкільної освіти №1 „Веснянка” |
2014 Мукачівський державний університет, вихователь дітей дошкільного віку
|
2022 |
Атестується вперше |
Зареєстрована для проходження курсів |
Присвоєння кваліфікаційної категорії „спеціаліст другої категорії”, встановити 12 тарифний розряд
|
|
6 |
Беца Галина Миколаївна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №2 „Берізка” |
1991 Ужгородський державний університет, філолог, викладач української мови та літератури 1996 Мукачівське педагогічне училище, вихователь дошкільного закладу |
2016 |
2021 Відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категоріїֹ, підтверджено 14 тарифний розряд
|
2025 ДВНЗ Ужгородський національний університет» 25СПК02070832/1941 від 26.09.2025 року |
Підтвердити кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категоріїֹ” та 14 тарифний розряд
|
|
7 |
Іваниця Леся Юріївна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №2 „Берізка” |
1981 Ужгородський державний університет, фізик, викладач фізики
|
1986 |
2021 Відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст першої категоріїֹ, підтверджено 13 тарифний розряд
|
Зареєстрована для проходження курсів |
Підтвердити кваліфікаційну категорію „спеціаліст першої категоріїֹ” та 13 тарифний розряд
|
|
8 |
Яцько Оксана Михайлівна |
Вихователь закладу дошкільної освіти №2 „Берізка” |
1999 р. Ужгородський державний університет. Філолог, викладач української мови та літератури |
1995 |
2021 Відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст першої категоріїֹ, підтверджено 13 тарифний розряд
|
Зареєстрована для проходження курсів |
Підтвердити кваліфікаційну категорію „спеціаліст першої категоріїֹ”, 13 тарифний розряд
|
|
9 |
Горбей ОльгаІванівна |
Вчитель біології |
1980 Ужгородський державний університет, Філолог, викладач української мови та літератури
|
1980 |
2021 Відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст першої категоріїֹ, підтверджено 13 тарифний розряд
|
Зареєстрована для проходження курсів |
Підтвердити кваліфікаційну категорію „спеціаліст першої категоріїֹ”, 13 тарифний розряд
|
|
10 |
Мунчак Ірина Михайлівна |
Вчитель зарубіжної літератури ліцею «Ерудит» Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області |
1992, Ужгородський державний університет. Філолог. Викладач російської мови та літератури |
2013 |
2021, Підтверджено кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категоріїֹ”, підтверджено раніше присвоєне педагогічне звання „старший вчитель”, 14 тарифний розряд
|
17.12.2021 ЗІППО №7383, 21.10.2022; № ЗІ СПК 02139723/014390-22, 06.10.2023 №ЗІ СПК 02139723/012781-23, 08.11.2024 ЗІ СПК 02139723/012553-24 26.09.2025 ЗІ СПК 02139723/008744-25 ГО «ІППО» 15.09.2025 №2626352693424796813, ДІППО 26.05.2022 ГО «Платформа освіти» 02.08.2025 №8345933162675612667, The Lego Foundation, 27.01.2025 Дія Освіта Цифрограм для вчителів, 14.06. 2023 #D0000886421 |
Підтвердити кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категоріїֹ”, підтвердити раніше присвоєне педагогічне звання „старший вчитель”, 14 тарифний розряд
|
|
11 |
Кушнір Іван Васильович |
Керівник гуртків |
2010 рік Дрогобицький державний педуніверситет ім. І.Франка, вчитель трудового навчання і технологій |
2018 |
2021 Відповідає займаній посаді, присвоєно 12 тарифний розряд
|
2024 рік, ЗІППО №31СПК 02139723/0011097-24 |
Відповідає займаній посаді, раніше присвоєному 12 тарифному розряду
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти,
культури, сім’ї, молоді, спорту та
соціального захисту населення
Великоберезнянської селищної ради
___17.10.2025 № __93-к__
Список
керівників закладів освіти Великоберезнянської селищної територіальної громади,
які будуть атестуватися атестаційною комісією ІІ рівня у 2025/2026 начальному році
|
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Коли і який ВНЗ закінчив, спеціальність за дипломом |
З якого року працює в навчально-му закладі |
Рік підвищення кваліфікації, номер свідоцтва |
На яку категорію, звання претендує |
|
1 |
Мунчак Ірина Михайлівна |
Директор ліцею «Ерудит» Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області |
1992 Ужгородський державний університет Філолог, викладач російської мови та літератури |
2013 |
17.12.2021 ЗІППО №7383, 21.10.2022; № ЗІ СПК 02139723/014390-22, 06.10.2023 №ЗІ СПК 02139723/012781-23, 08.11.2024 ЗІ СПК 02139723/012553-24 26.09.2025 ЗІ СПК 02139723/008744-25 ГО «ІППО» 15.09.2025 №2626352693424796813, ДІППО 26.05.2022 ГО «Платформа освіти» 02.08.2025 №8345933162675612667, The Lego Foundation, 27.01.2025 Дія Освіта Цифрограм для вчителів, 14.06. 2023 #D0000886421
|
На відповідність займаній посаді |
|
2 |
Івановчик Ольга Василівна |
Директор Великоберезнянського ЦПР |
1985р Ужгородський державний університет, спеціальність „Хімія” кваліфікація хімік, викладач хімії
|
1994 |
2024 рік ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, СП 35830447/0349-24
|
На відповідність займаній посаді |
|
3 |
Калинич Любов Михайлівна |
Директор закладу дошкільної освіти №1 „Веснянка” |
1983 рік, Львівське педагогічне училище, вихователь дитячого садка
|
1977 р. |
25-26.05.2022 р. Донецький ІППО, тема: «Специфіка організації управлінської діяльності в умовах воєнного стану: векторна взаємодія» 22.09.2023 р. ЗІППО, сертифікат № 1984 , 3 години «Дошкільна освіта під крилами захисту» 12.01.2024 р. Платформа Прометеус «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР 02.01.2024 р. Платформа «Прометеус» «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства» 28.08.2024 р. ЗІППО, сертифікат № 7939, 3 години «Забезпечення якості дошкільної освіти: завдання та перспективи розвитку в 2024-2025 році» 03.10.2024 р. ЗІППО, сертифікат № 11350, 4 години «Дошкільна освіта під крилами захисту» 04.02.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Створюємо простір дитинства разом» 27.01.2025 р. Платформа Едера, 30 годин «Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях» 07.02.2025 р. Платформа Едера, 20 годин «Вступ до раннього втручання» 17.03.2025 р. Платформа Прометеус, 15 годин «Перша домедична допомога в умовах війни» 21.03.2025 р. Платформа Прометеус, 80 годин «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти 30.05.2025 р. Платформа Генеза, № GEN-4551343 15 годин «Освітній інсайти для педагогів ЗДО» 25.09.2025 р. ЗІППО, сертифікат № 6656, 4 години «Дошкільна освіта під крилами захисту» (всього 204 год) |
На відповідність займаній посаді |
|
4 |
Беца Галина Миколаївна |
Директор закладу дошкільної освіти №2 „Берізка” |
1991 Ужгородський державний університет, філолог, викладач української мови та літератури 1996 Мукачівське педагогічне училище, вихователь дошкільного закладу |
2016 |
2025 ДВНЗ Ужгородський національний університет» 25СПК02070832/1941 від 26.09.2025 року |
На відповідність займаній посаді |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти,
культури, сім’ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської
селищної ради
__17.10.2025 № 93-к_
Строки
проведення атестації педагогічних працівників
у 2025/2026 навчальному році
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
|
1 |
Засідання атестаційної комісії: Скласти й затвердити список педагогів, які підлягають черговій атестації в 2025/2026 н.р.
Затвердити строки проведення атестації та графік засідань атестаційної комісії.
Визначити строк подання педагогами документів для атестації та електронну адресу, на яку їх надсилати |
До 20 жовтня 2025 р. |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії |
|
2 |
Оприлюднити інформацію щодо проведення атестації на сайті |
До 23 жовтня 2025 року (Протягом 5 робочих днів із дати ухвалення атестаційною комісією рішення про проведення атестації) |
Секретар атестаційної комісії |
|
3 |
Прийом документів про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення педагогічного працівника. |
До 05 листопада 2025р. Протягом 10 робочих днів із дати ухвалення атестаційною комісією рішення про проведення атестації |
Секретар атестаційної комісії |
|
4 |
Засідання атестаційної комісії: прийняття рішення атестаційною комісією про вивчення практичного досвіду роботи педагогічного працівника. Затвердити графік заходів з вивчення й оцінювання його діяльності та професійних компетентностей. Визначити відповідальних за вивчення системи роботи педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації.
|
22 грудня 2025 р. |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії, інші педагогічні працівники (експерти) |
|
5 |
Прийом заяв від педагогічних працівників про включення до списків педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, у випадку відсутності його у списку. |
До 20 грудня 2025 р. |
Секретар атестаційної комісії |
|
6 |
Прийом заяв від педагогічних працівників для проведення позачергової атестації |
До 20 грудня 2025 р. |
Секретар атестаційної комісії |
|
7 |
Засідання атестаційної комісії у разі надходження від педагогічного працівника заяви про перенесення строків чергової атестації, поданій у паперовій чи електронній формі, на електронну пошту чи засобами інформаційно-комунікативних систем особисто чи шляхом надсилання на поштову адресу, щодо прийняття рішення про таке перенесення за наявності підстав, визначених Положенням. |
До 10 днів з дня отримання заяви |
Голова, секретар. члени атестаційної комісії |
|
8 |
Оцінка професійних компетентностей педагогічних працівників, які підлягають атестації, з урахуванням їх посадових обов’язків і вимог професійного стандарту (за необхідності) |
До 26 березня 2026 р. |
Голова, секретар. члени атестаційної комісії, інші педагогічні працівники (експерти) |
|
9 |
Вручення запрошення на засідання атестаційної комісії, підписане головою комісії. педагогам під підпис або у сканованому вигляді на адресу електронної пошти ( у разі наявності, з підтвердженням отримання). На засідання запрошують педагогів, до яких виникли запитання, зокрема щодо поданих ними документів. |
Не пізніше 5 робочих днів до дати засідання атестаційної комісії |
Секретар атестаційної комісії |
|
10 |
Засідання атестаційної комісії: атестація педагогічних працівників атестаційною комісією ІІ рівня |
До 25 квітня 2026 р. |
Голова, секретар. члени атестаційної комісії, інші педагогічні працівники (експерти) |
|
11 |
Видати кожному педагогові підписаний головою та секретарем атестаційної комісії примірник атестаційного листа під підпис та/або надіслати у сканованому вигляді на його електронну адресу з вимогою підтвердити отримання. Другий примірник додати до особової справи працівника |
Упродовж 3 робочих днів із дати ухвалення атестаційною комісією відповідного рішення |
Голова, секретар атестаційної комісії |
|
12 |
Видати наказ про результати атестації |
Не пізніше 7 робочих днів із дати прийняття атестаційною комісією рішення |
Голова атестаційної комісії |
|
13 |
Ознайомити з наказом субֹֹ’єкта призначення педагогічного працівника під підпис. Подати наказ до централізованої бухгалтерії, щоб педагогам провели перерахунок заробітної плати. |
Впродовж 3 робочих днів із дати його видання. |
Секретар атестаційної комісії |
|
14 |
Подання апеляції до атестаційної комісії вищого рівня, якщо педагогічний працівника бажає оскаржити отримане ним рішення атестаційної комісії |
Упродовж 7 робочих днів із дати отримання педагогічним працівником атестаційного листа |
Педагогічний працівник |
|
15 |
Розгляд апеляційної заяви та ухвала рішення |
Протягом 15 робочих днів з дати надходження апеляційної заяви |
Атестаційна комісія ІІІ рівня |









